ראשי » אנרגיות,חישה אנרגטית,אנרגיה רוחנית, הוליסטיקה-כללי, חלומות-פירוש חלומות, מודעות עצמית, מיסטיקה, קואצ'ינג-התפתחות אישית, רוחניות » מהו פירוש חלומות-פתרון חלומות

מהו פירוש חלומות-פתרון חלומות

מהו  פירוש חלומות- פתרון חלומות

מגוון החלומות הוא רב ומורכב והוא משקף עולם רגשי, פיזי, נפשי, רוחני עמוק ורחב- מה משמעות חלומות של אדם החלום לדוגמא על התפוררות השיניים שלו, על אימו שהלכה לעולמה המופיעה בחלומו ומשוחחת עימו, מה מסמלת פטירת מישהו קרוב, מה משמעות טביעה במים, געגועים וצער, מה משמעות חלום על ידיים שלוחות לקראתך וחוסר יכולת שלך לגעת, על נפילה ממקום גבוהה, על עכביש מאיים או נחש מקיש, על קולות שלא יוצאים מגרונך בשעת הצורך ?

שינה- חלומות וסימבוליקה. החלום של טרטיני. מאת:ל.בוילי. מקור: ויקיפדיה ברשיון חופשי לשימוש Bibliothèque nationale de France .PD

שינה- חלומות וסימבוליקה. החלום של טרטיני. מאת:ל.בוילי. מקור: ויקיפדיה ברשיון חופשי לשימוש Bibliothèque nationale de France .PD

רבים מאיתנו חולמים חלומות שטורדים את מנוחתנו או משמחים אותנו, מחפשים משמעות בסמלים שהופיעו בשנתנו כמבשרים אות לבאות, מנסים להבין מה פשרו של חלום שחוזר ופוקד אותנו בלילות, תוהים למשמעותם של סמלים ייחודים, מצבים רבי משמעות וטעונים שמצטיירים בחלומותינו .

חקר החלומות, פירוש חלומות ופתרונם העסיק את בני האדם עוד מימי קדם ומופיעים גם בתנ”ך כעיסוק בעל השפעה שבו השתמש יוסף בפירוש חלומות על מנת להצביע עבור המלך המצרי פרעה על משמעות חלומותיו המורכבים והרמזים שהם מאותתים לעתיד.

חקר החלומות משתייך לתחום העיסוק המיסטי בו מנסה מפרש החלומות להתחבר מבחינה רוחנית ואנרגטית למהות הבסיסית שעומדת בשורש הסמלים והמצבים שהופיעו בחלומות שמתוארים בפניו תוך שנעשה לעיתים קרובות שימוש בהבנה הוליסטית כוללת של האנרגיה, הזרימה הרוחנית, האיזון המיסטי והאבחון האישי של האדם שמביא את חלומו לפירוש והבנה.

יחד עם הניתוח האנרגטי- המיסטי- הרוחני של החולם, טכניקת פירוש החלומות-פתרון חלומות כוללת בתוכם התייחסות למימדים פסיכולוגיים- נפשיים וסימליים של החלום.

כך, בפירוש חלום ופתרון חלומות מתייחסים לרגישותו הייחודית של האדם, למורכבותו, למצוקות הנפשיות, למודעות העצמית שלו, לחוסר האיזון הרגשי שהוא חווה, בהקשר של הזמן בו נחלם החלום, לנוכח אירועי חיים מסוימים שהחולם עבר באותו זמן ובאותו מקום בו שהה, ביחסיו החברתיים, המשפחתיים, האישיים, באותה עת, בתפיסתו ובתמורות הפסיכולוגיות שעבר, במחלות שחווה, בקשיים בתחומי העיסוק שלו, בעיות בתחום הרומנטי, ליקויים בריאותים, עומס פיזי ומתחים או לחצים, חרדות או דכדוך שחווה ועוד.

השאר תגובה

דילוג לתוכן