ראשי » אימון אישי-קואצ'ינג, אנרגיות,חישה אנרגטית,אנרגיה רוחנית, הוליסטיקה-כללי, התפתחות אישית-הגשמה עצמית, מדיטציה, מודעות עצמית, קואצ'ינג-התפתחות אישית, רוחניות » להפסיק לדאוג ולהתחיל לחיות

להפסיק לדאוג ולהתחיל לחיות

גוף-נפש: השפעות לחץ נפשי על הגוף. מקור: ויקיפדיה ברשיון cc3-sa-by . אילוסטרציה: Gdudycha

גוף-נפש: השפעות לחץ נפשי על הגוף. מקור: ויקיפדיה ברשיון cc3-sa-by . אילוסטרציה: Gdudycha

איך לפעול להגשמת מטרותינו, להפחית את הלחץ הנפשי ולעבור את החיים עם חיוך ועשייה ברוכה ולא בלחץ ודאגות

תיאוריות רוחניות רבות, שיטות דתיות ופילוסופיות ספיריטואלית מדגישות את חשיבות החיים בתוך חווית המציאות באופן שלם, ללא מורא מן העתיד, מתוך עשייה ברוכה, יצירה שלמה המשולבת בעקרונות של שחרור מדריכות, אהבה לבריות והגינות ומוסריות בהתנהלות היומיומית.

על מנת לחיות חיים שלמים ושמחים יותר, להגיע להארה רוחנית, לחיות באיזון והרמוניה נפשית ורוחנית, ולעסוק בפעילות יוצרת, שתביא לו שפע גשמי, רוחני ורגשי, ניתן לפעול לפי עקרונות המפתח הללו:

כבן אדם אתה נולד לתוך מציאות חיים מסוימת. עליך להבין כי המציאות הזו היא מצב נתון כרגע, ובידיך לשנות אותו להביא לחייך שגשוג ושפע, לחיות בהרמוניה עם הסביבה ועם עצמך ולהנות ממנה. לשם כך עליך לשמור על למידה והתפתחות רוחנית ועשייה גשמית של חווית המציאות, התפתחות בה, למידה שלה והוויה שלמה של יצירה.

תמצית הרוחניות, ומהות השלווה וההימנעות מן הלחץ הנפשי והדאגה נעוצות בהבנה שהאחריות והשליטה על כל מה שיתקיים בעתידנו אינו בידינו, וכי עלינו מוטלת האחריות לעשות בהנאה ובמסירות את מטרותינו, תוך נתינה, אהבה ומוסריות מתוך הוויה שלמה וחווית המציאות.

כאשר אתה עוסק במלאכה כלשהי, חווה אותה מתוך חופש הבא מתוך בחירה. אתה נמצא במקום מסוים משום שהוא מביא לך למידה והתפתחות, תועלת ושמחה ומתוך הנחה זו עליך לפעול. לכן, בכל עשייה שלך מוטב לך להנות מהוויה, להתחבר למציאות באותו רגע, להוקיר תודה על מה שיש לך, להנות מהחיים כפי שהם באותה נקודת זמן, ולא לדאוג מהבאות, להצטער על מה שאין לך, לחשוש מפני הבאות או להיות טרוד בעתיד הלא ידוע שאין לך אחריות עליו. אנו יכולים לפעול כדי למנוע בעיות בעתיד, ואת זה ממילא אנו עושים, ולכן אין טעם להעביר את החיים גם בדאגות מפני העתיד. היה עסוק ביצירה ברוכה, חדוות העשייה, מתוך מוסריות והגינות לבריות, והשפע יאיר לך פנים ויפקוד אותך.

תגובה אחת עבור " להפסיק לדאוג ולהתחיל לחיות "

  1. Delise הגיב:

    At last! Someone who unssedtandr! Thanks for posting!

השאר תגובה

דילוג לתוכן