ראשי » הוליסטיקה-כללי, נטורופתיה, רפואה טבעית, תזונה-דיאטה » האם אומגה 3 תעיר מתרדמת

האם אומגה 3 תעיר מתרדמת

נטורופתיה : האם הזנה מוגברת של אומגה 3 של חולים הסובלים מקומה יכולה לגרום להתעוררותם מתרדמת ?

האם שימוש במינון כפול ומכופל של אומגה 3 כתוסף תזונה בחולים הסובלים מפגיעות ראש שהובילו לתרדמת עשוי להוביל לשיפור משמעותי במצבם עד כדי התעוררות מתרדמת ? תחקיר וראיונות בנושא במוסף “זמנים בריאים” של “ידיעות אחרונות” שופכים אור על הנושא המרתק, ומחדשים את הדיון על סגולות חומצות השומן הקיימות באומגה 3 בפרט ויכולותיהם לשיקום יכולות המוח ובכלל מעלות את הדיון בנושא חשיבות צריכת תוספי תזונה ומזונות טבעיים ולא מעובדים כתרופות מן הסביבה. 

מבנה המוח. מקור: ויקפידיה ברשיון שימוש חופשי Public domain. באדיבות : National Institutes of Health

מבנה המוח. מקור: ויקפידיה ברשיון שימוש חופשי Public domain. באדיבות : National Institutes of Health

בתחקיר מתוארים שני מקרים בהם לאחר שימוש בכמות נכבדת של אומגה 3, התעוררו שני מטופלים מתרדמת, לאחר שהרופאים בישרו להורי החולה כי הסיכוי שהחולה יקיץ מן התרדמת קלוש ביותר. כפי שמודגש גם בכתבה, ממצאים אלה מתייחסים רק לשני מקרים ולפיכך לא ניתן להקיש מהם על קשר סיבתי מובהק, אך יחד עם זאת לנוכח העובדה שאומגה 3 ידועה בסגולותיה בשיקום ושיפור יכולות הקשורות למוח האדם, ולאור העובדה שרבים מתאי העצב במוחנו נדרשים לחומרים המצויים בחומצות השומן אומגה 3 לפעילותן ובנייתן, יש הגיון רב בבדיקת הסברה שמועלית על ידי רופאים מכובדים ורואה אור במחקר המפורסם בכתב העת American Journal of Emergency Medicine.

בקישור שלפניכם תוכלו להקשיב בהרחבה לסרטון (באנגלית) אודות סיפורו של בובי גאסימי שנפצע בתאונה, לקה בתרדמת (קומה Coma), וניעור ממנה לאחר שהוריו הזינו אותו בתוספי אומגה 3 במינון מוגבר.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KAHV63uOZJk

דילוג לתוכן