ראשי » אימון אישי-קואצ'ינג, הוליסטיקה-כללי, התפתחות אישית-הגשמה עצמית, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, קואצ'ינג-התפתחות אישית » איך להפוך לסופר סטאר

איך להפוך לסופר סטאר

גילוי עצמי: איך להפוך לסופר סטאר ?

מה גורם לאדם להפוך ל”סופר סטאר” ? מה צריך כדי להפוך לכוכב ? מה נדרש על מנת להצליח ? שאלות אלה ואחרות הנוגעות לשגשוג והגשמה עצמית, השגת שפע, פרסום, יוקרה וממון מטרידות צעירים רבים בעידן המחשב, הריאליטי והאינסטנט.

רוח וחומר, רגש ונשמה. מקור: ויקיפדיה ברשיון שימוש cc3-by-sa. אילוסטרציה: Franko Saringer

רוח וחומר, רגש ונשמה. מקור: ויקיפדיה ברשיון שימוש cc3-by-sa. אילוסטרציה: Franko Saringer

בשנים האחרונות נערכו מחקרים מדעיים רבים בדבר ההתנהגויות, התכונות והמאפיינים של אנשים שהצליחו להגיע יותר מאחר לפסגת החלומות, לעושר, שפע חומרי, הצלחה כספית, כוכבות, יוקרה, מעמד חברתי גבוה או מעמד על של סטאר או סופר-סטאר. מן הממצאים עלה כי קיים קשר בין התעשרות, הצלחה, שגשוג, שפע חומרי, הגעה לפסגה של עמדות חברתיות, פיננסיות, כלכליות, תעסוקתיות סביבה תומכת לבין מבחינה חינוכית, להקניית תנאי גידול מספקים, השכלה אקדמית ובמיוחד השכלה הנדסית, יכולת צבירת הון באמצעות הימנעות מפזרנות יתר, התמדה ודבקות במטרה, להפגין חריצות, לנהל אורח חיים בריא, להמנע מנטילת סיכונים גדולים, לחיות בסביבה עירונית המספקת תשתית אנושית וכלכלית טובה להצבר הון, שגשוג מקצועי ותעסוקתי.

לצד ממצאים אלה התשובה שמעניקות דתות, טכניקות ופילוסופיות רוחניות לשאלה כיצד להפוך ל”סטאר” ולהצליח בחיים טמונה באופן שבו מוגדרת הצלחה וטמונה בהיבט הרוחני, הפסיכולוגי והנפשי של משיכת העושר וההצלחה לחיים.

שני היבטים אלה שזורים זה בזה: ראשית הצלחה חומרית אינה חזות הכל ולהיות סופר סטאר לא מורכב רק מלהיות עשיר אלא גם מלהיות אדם המצליח לעסוק בפעילות בעלת משמעות וערך עבורו ועבור הסובבים אותו באופן המגשים את פוטנציאל הכשרונות שלו והיכולות שלו לתרום לסביבתו שפע ולסייע לאחרים.

יתרה מכך, גם אם היעד הוא להיות “כוכב על“, “סלבריטי”, או אדם עשיר ומוצלח במיוחד, הרי שעל פי תפיסה זו, הדרך להפוך לאדם מוצלח עוברת בהיותו של האדם מאוזן מבחינה נפשית, רגוע וחי בהרמוניה מבחינה רוחנית ומאושר, כזה המאמין בתשוקה במעשיו, ביכולתו, כזה המביא לידי מימוש את הפוטנציאל הגלום בו באמצעות התמדה ונחישות, אהבה ונתינה, דבקות במטרה ובמיוחד אמונה ביכולת להצליח, להביא את עצמו ואת יכולותיו הטובות לידי ביטוי מתוך הכרת העצמי ואמונה עצמית.

דילוג לתוכן