ראשי » הוליסטיקה-כללי, מיסטיקה » 2012- האם סוף העולם מתקרב?

2012- האם סוף העולם מתקרב?

2012- סוף העולם

האם לוח השנה של בני המאיה מאותת על סופו הקרב של עלומנו כפי שאנו מכירים אותו בשנת 2012 ?

לוח השנה של בני המאיה. מקור: ויקיפדיה ברישיון cc3-sa-by. צילום: -Madman2001

לוח השנה של בני המאיה. מקור: ויקיפדיה ברישיון cc3-sa-by. צילום: -Madman2001

רבים העוסקים בתחום המיסטיקה סבורים כי סיומו של לוח השנה של בני המאיה בשנת 2012 מסמלת את קיצה של האנושות כפי שאנו מכירים אותה עד כה, ואף מסמלת את חורבנה הצפוי, על ידי אסון המתבושש על כדור הארץ.

בני המאיה, העמיקו חקר באסטרונומיה ובבחינת גרמי השמיים ולכן מיוחס משקל לנבואתם, ואף יש הסבורים כי יום הדין  שיביא את סוף העולם עתיד להופיע בעקבות ניבירו – שכונה כוכב הלכת X .

הסברה שהועלתה היא שכוכב הלכת X- ניבירו הוא שיביא לאסון על האנושות.

לאחרונה הועלתה התייחסות מדעית ייחודית לנושא שנכתבה על ידי חוקר בארגון NASA – ארגון החלל והתעופה האמריקאי האדון דון יאומנס.

החוקר מנאס”א התייחס לכוכב הלכת X ניבירו וגם לאמונה לפיה סוף העולם קרב ובא בשנת 2012 בהתבסס על קיצו של לוח השנה של בני המאיה.

החוקר כותב כי העובדה שלוח השנה של בני המאיה מגיע לקיצו בחודש דצמבר 2012 אינה מעידה על סיום העידן באותה עת, אלא בסך הכל מציינת את סיומו של לוח השנה של בני המאיה, לוח שנה שמונה תקופה ארוכה מאד. זאת בדומה לתום לוח השנה הנוצרי שמסתיים בכל סוף שנה ביומו האחרון של חודש דצמבר. לטענתו הייחוד של לוח השנה בו השתמשו בני המאיה הוא שהוא מונה תקופה ארוכה יותר משנה, תקופה שמסתיימת בסוף 2012 ומיד לאחריה תחל ספירה מחודשת.

עוד כותב דון יאומנס במאמרו שהשמועות על כוכב הלכת X ניבירו- אשר קרב לכדור הארץ ומאיים להחריבו אינן מבוססות על עובדות נכונות ולא היו דברים מעולם. בהיותו גורם רשמי מוביל בארגון החלל האמריקאי הוא מוסיף כי אין כל ממצאים על התקרבות של עצם שמיימי אל עבר הארץ.

לשם הדגשת אמירתו לפיה אין גורם המאיים על כדור הארץ, באופן שעשוי לשמש בסיס לשמועות על חורבן אפשרי של הארץ, או אסון שיוביל ל”סוף העולם” כתחזית בני המאיה לסיומה של שנת 2012, המדען הבכיר מדגיש שאין גם הערכות או ממצאים לגבי תופעה או אירוע ייחודי מיוחדים שצפויים ליצור תופעות חריגות במערכת השמש וכו’.

דילוג לתוכן