ראשי » הוליסטיקה-כללי, מיסטיקה, תיקשור » מגנוט בעזרת צבעים

מגנוט בעזרת צבעים

מגנוט בעזרת צבעים
הצבעים הם ישויות חיות שקיבלנו במתנה ע”י החושים שלנו ובעזרתם אנו מצליחים לחוות מציאות שמרחיבה את יכולות ההתפתחות הטבעיות שלנו.

לכל צבע יש רטט משלו שמאפיין אותו והופך אותו לייחודי עבורכם. אתם מגיבים רגשית ושכלית לצבעים ונעזרים בחוויה שהצבעים מעוררים בכם.

ברגע שאתם מגיבים לצבע תהיה לו משמעות מאוד ספציפית בעבורכם לפעמים רק לאותו הרגע ולפעמים לזמן ממושך. תנודות רבות מגיעות לכדור הארץ מהיקום והן נרשמות ע”י עצבי הראייה שלנו. כל חומר פולט ויברציות ומי מכם עם ראייה רגישה יהיה מסוגל לראות את הצבע המשתנה של תנודות אלו, אשר יוצר את הביטוי הפיזי של ההילה. כאשר אנו רואים צבע אנו למעשה רואים תנודות של אור. צבעים יכולים לגרום לכם להרגיש מרוממים או מצוברחים. צבע יכול להאיר את מצב הרוח שלכם או לגרום לדיכאון. צבעים יכולים לסייע גם לרפא אתכם דרך השפעתם עליכם כי הרטט של הצבע משפיע על הגוף והנפש. משהו מסתורי גורם לצבעים לחיות, להתפשט החוצה או להתקבץ פנימה והם נשאים על גבי צלילים והרמוניות שע”י אימון העין השלישית שלכם תוכלו ללמד את עצמכם לראות ולקלוט כיצד לכל מחשבה, ולכל מילה יש צליל שנוסע על גבי רטט של צבע.

הצבעים נושאים עימם מסרים עבורכם ולכל צבע יש זהות מאוד ספציפית, בשבט הסנקה אצל האינדיאנים משתמשים בצבעים כדי לקבוע מה היא תעודת הזהות של כל אדם הנולד אל השבט. התעודה מבוססת על פילוסופיה מאוד עתיקה וחכמה שמחזיקה בתוכה את הידע על האיזון האישי שלכם והחיבור לצבעי הלידה שלכם קובע כיצד תוכלו לשפר את איכות חייכם. מעגל הצבעים האינדיאני מבוסס על גלגל הסגולה של שבט הסנקה. הרגע האחרון בחיים שקדמו לחיים האלה ומטען התחושות והמחשבות שהשארנו מאחור יוצרים את השיעורים המרכזיים שעמם אנחנו מתגלגלים לחיים הנוכחיים. מעגל הצבעים מאפשר גישה נוחה לתצפית אובייקטיבית ללימוד מעמיק של קו החיים שלנו על הילוך האדמה.
קו החיים הוא קו הנמתח מהדרום אל הצפון. הדרום מייצג את שורשי השיעור המרכזי שלנו, ואילו הצפון מייצג את החוכמה העליונה שמגִנה עלינו. הדרום, ששומר על הילד הפנימי, מקבל הזנה מהצפון, שמייצג את זקן השבט שנהפוך להיות – יחד הם משלימים את קו החיים ואת הצמיחה שלנו. הקו הנמתח בין המזרח, שבו עולה השמש, למערב, שבו היא שוקעת, מייצג את הזמן שלנו בעולם הזה ולכן הוא נקרא “הילוך האדמה”.

כשעורכים את מפת הצבעים אנו מגלים את הצבע ואת החיה האישיים שלנו ולומדים על עצמנו דרכם. כשלומדים לעבוד עם המפות, אפשר לעקוב אחר האמת הפנימית הייחודית לנו. מפת הצבעים בנויה ממעגל המחולק ל=12 בתים ומבית שמקיף את כל הגלגל ובתוכם יושבים הצבעים שלנו. כל בית אחראי לתחום אחר בחיינו, למשל, בית ראשון – שיעורים, בית שני – אינטימיות ואהבה, בית שלישי – התרחבות ואינטואיציה וכך הלאה. דרך המפה אפשר לראות את השיעורים שלנו ביחסים זוגיים ואת הבית ממול שנותן לנו פתרון מוחשי לשיעור ספציפי. תעודת זהות זו של צבעים נעשית רק פעם אחת בחיים והיא ממשיכה להדריך וללוות אתכם לכל החיים שלכם.

שלכם דורון

דורון אורסיאנו-ויטנר עוסק מזה שני עשורים בהכנת ‘תעודות זהות של הנשמה’ מאבחן ומיעץ באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני וקריאה בקלפי טוטם בעלי החיים ע”פ הפילוסופיה האינדיאנית.

דילוג לתוכן